Joom!Fish config error: Default language is inactive!
 
Please check configuration, try to use first active language

رستاخيز زرتشت و بازسازي فرهنگ ايران 2015
 

European Centre for Zoroastrian Studies

  • Plein écran
  • Ecran large
  • Ecran étroit
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
E-mail Print
کانون اروپائي براي آموزش جهان بيني زرتشت 
European Zoroastrian Centre  - Bruxelles – Belgique 
همايش سالانه خود را برگزار ميکند 
شنبه و يکشنبه 25 و 26 جولاي 2015
مکان برگزاري: Le Conservatoire d’Evere 
La rue Stukens125, 1140 Bruxelles 
Phone/ Ph : +32-2  374.92.60     Mobile: +32- 474 680 339

 
   رستاخيز زرتشت و بازسازي فرهنگ ايران
در راستاي همايش هاي سالانه خود که هرسال در يک کشور برگزار مينمايد «کانون اروپائي براي آموزش جهان بيني زرتشت» امسال براي سومين باراين همايش را در بروکسل برگزار ميکند.
اين برنامه دوروزه يعني شنبه و يکشنبه 25 و 26 جولاي، هر روز از ساعت ده بامداد آغاز ميشود  و تا هشت شب ادامه خواهد داشت.  
در اين دوروزه کوشش خواهد شد که برنامه هاي متنوع و گوناگون با سخنرانيها، موسيقي و آواز و شعر و ميان پرده ها که همگي در راستاي بازسازي و شناساندن فرهنگ شکوه مند ايران خواهد بود همراه باشد.  
براي اينکه اروپائي ها هم بتوانند به فرهنگ ايران و تاثير آن بر فرهنگ اروپا بهتر آشنا شوند يکشنبه  26 جولاي از ساعت چهار پس از نيمروز تا هشت شب برنامه ها بزبان فرانسه اجرا خواهند گرديد . اين برنامه به درخواست بسياري از شخصيتهاي فرهنگي و اجتمائي اروپائي اجرا خواهد شد.
ما خوشنوديم  که بتوانيم  فرهنگ راستين ايران را آنگونه که نياکان ما از هزاره هاي دور نه تنها براي ما بلکه براي تمدن جهاني به ارث گزاشته اند بهتر به آنها بشناسانيم تا ايرانيان را با   کساني که امروز در آن کشور حکومت ميکنند اشتباه نگيرند.  

تاريخچه:
کانون اروپائي براي آموزش جهان بيني زرتشت  نخستين همايش بزرگ خودرا  در سال 2003 در دانشگاه بروکسل در درازاي يکهفته با شرکت هشتاد سخنران و هنرمنداني که از 26  کشور دعوت شده بودند با شکوه تمام برگزار کرد. از آن پس هرسال در کشورهاي گوناگون اروپائي اين همايشها را کما کان يا تنها و يا با کمک انجمنهاي هم انديش ديگر ترتيب داده است.  سال گزشته اين همايش بوسيله شاخه کانون در کپنهاک ،دانمارک با شکوه برگزار گرديد.  
همايش امسال دوباره در بروکسل برگزار خواهد شد که اميدواريم همانند گزشته با پيروزي تمام انجام شود و هم ميهنان، چه آنهائي که مقيم بلژيک هستند و چه دوستاني که از کشورهاي ديگر براي شرکت در اين همايش ميايند نهايت سود و بهره را از آن بکنند.  
برنامه اين همايش بزودي به آگاهي همگان خواهد رسيد. 
به اميد ديدار شما 
شاد و پيروز باشيد
دکتر خسرو خزاعي پرديس  
 
You are here: